Serwis

W mieszkaniu zdarzyła się usterka i potrzebujesz pomocy?

Skorzystaj z naszego serwisu dla mieszkańców

Jak to działa?

Opisujesz usterkęMożesz także dołączyć zdjęcia.
Czekasz na kontaktCzekasz na kontakt ze strony naszego serwisanta, który skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby umówić termin naprawy.
Przyjęcie zgłoszeniaNasz serwisant zgłosi się w ciągu 48 godzin, aby zająć się naprawą.

Kontakt z serwisem

Ważne informacje

1. Prosimy, aby podczas dokonywania zgłoszeń reklamacyjnych przez formularz WWW usterki były przesyłane pojedynczo, używając oddzielnego formularza jeżeli dotyczą różnych typów zgłoszeń.

2. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wad oraz w miarę możliwości zdjęcia poglądowe.

3. Po dokonaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail podany w zgłoszeniu

*pola wymagane